Wie zijn wij?

Wij zijn Brixxo en hebben een jarenlange ervaring in het leveren van gebruikt en nieuw kantoormeubilair. Zowel in verkoop als verhuur vorm en vanuit de zienswijze " gebruikt als het kan en nieuw als het moet".

Wij zijn er trots op al veel kantoren door het hele land te hebben ingericht met een mooie combinatie van gebruikt en nieuw kantoormeubilair.

Wij zien kans om meubels opnieuw tot leven te laten komen na een opknap beurt. Onze focus ligt al jaren op het optimaal laten presteren van producten. Dat doen we met onze eigen technische dienst, stoffeerservice en vakkundige montage-, reparatie- en bezorgdienst.

Wij geloven niet alleen in kansen voor kantoormeubelen. Wij geloven dat er ook andere kansen liggen in de maatschappij. Kansen voor mensen uit de maatschappij die juist zoveel kunnen, maar niet altijd gezien worden. Daarom versterken wij ons team met mensen die een achterstand hebben op de arbeidsmarkt, zodat aan hen ook een plek wordt geboden om hun talenten uit te voeren.

Kortom, wij gaan voor een balans tussen de inzet van nieuw en tweedehands meubilair. Deze balans in combinatie met het feit dat we mensen met een achterstand op de arbeidsmarkt een plek bieden om te werken maakt dat onze producten niet alleen van kwaliteit zijn, maar ook een betekenis hebben.

Kies je voor ons dan kies je voor een duurzame maatschappij en een duurzame werkplek

Waarom kiezen voor BrixXo?

Groot in nieuwe en tweedehands kantoormeubelen

BrixXo Kantoormeubelen is, met een webwinkel, showroom, kantoor en totaal 10.000 m2 magazijnoppervlak, één van Nederlands grootste aanbieders van nieuwe en tweedehands kantoormeubelen. Met duizenden kwalitatief goede producten direct leverbaar uit eigen voorraad, lage prijzen en hoge service zijn wij hét adres voor uw complete kantoorinrichting, tweedehands en nieuw!

We leveren vanuit ons hoofdkantoor in Nijkerk aan grote multinationals en overheidsinstellingen, maar zijn er ook voor de zzp’er en particulier. En alles wat daar tussenin zit.

Betrouwbaarheid, scherpe prijzen, excellente service

Waarom klanten voor BrixXo kiezen? Omdat we technisch betrouwbare en ergonomisch verantwoorde kantoormeubelen bieden in elke stijl en prijsklasse. Dat combineren we met excellente service. Dat zit in simpele dingen zoals het nakomen van afspraken, snel reageren op vragen en het oplossen van problemen. Maar ook in gespecialiseerd meubeltransport en inrichtingsadvies.

Streven naar klanttevredenheid

We nemen geen genoegen met goed. We willen de beste zijn en streven naar volledige klanttevredenheid. Moeten we kiezen? Dan wordt het de beste oplossing voor u. En niet de oplossing die ons het meeste oplevert. Erewoord!

Ook voor opkopen, ontruimen, leasen en verhuren

BrixXo koopt inventarissen en activa op en verzorgt in eigen beheer de ontruiming van kantoren, bedrijfspanden, winkels en magazijnen. Zo vullen we steeds ons assortiment aan.

Denkt u dat u een interessante partij voor ons heeft? Dan horen we dat graag! Daarnaast bieden we de mogelijkheid om kantoormeubelen te leasen of te huren. Zodat u investeringen kunt spreiden over een langere periode.

10.000 m2 magazijnoppervlak

Contact en openingstijden

E-mail algemeen info@brixxo.nl | E-mail verkoop verkoop@brixxo.nl | E-mail klantenservice klantenservice@brixxo.nl

Telefoon 033 246 14 78 | Fax 033 245 26 17 | Wij zijn telefonisch bereikbaar tijdens openingstijden.

Openingstijden 

Maandag 08.30 - 17.30
Dinsdag 08.30 - 17.30
Woensdag 08.30 - 17.30
Donderdag 08.30 - 17.30
Vrijdag 08.30 - 17.30
Zaterdag Op afspraak
Zondag gesloten

Buiten kantoortijden op afspraak

Adres en bedrijfsgegevens:

Bezoekadres

Nijverheidsstraat 27
3861 RJ Nijkerk

Postadres

Postbus 164
3860 AD Nijkerk

KvK- en Btw-nummer

KvK 59562560
Btw NL853546101B01

Bankgegevens

IBAN NL26RABO0143770756
BIC RABONL2U
T.n.v. BrixXo Office Furniture B.V.

BrixXo Kantoormeubelen is een officiële handelsnaam van BrixXo Office Furniture B.V.